INFO om Styrenettverksgruppen for Trøndelag

I webinaret vil formål og opplegg for styrenettverksgrupper i Trøndelag bli belyst, samt målgruppe og betingelser for deltakelse.

Type kurs:
Info webinar

Varighet:
45 min minutter

Kategori:
Styrenettverksgrupper

SAMLINGER:
1

Info om Styrenettverksgruppe for kompetanseutvikling og nettverksbygging for Trøndelag

Hensikten med deltakelse i styrenettverksgrupper er kontinuerlig kompetanseutvikling innen praktisk, verdiskapende styrearbeid og nettverksbygging blant personer engasjert i eierstyring og selskapsledelse. Dette er to formål som er svært viktige for alle som vil være engasjert i styring og ledelse av virksomheter i dag, og i tiden fremover. Og dermed ikke bare styremedlemmer, men også bedriftseiere og daglig ledere, samt andre med aktiv relasjon til selskapsstyring.

iStyrelsen har fasilitert styrenettverksgrupper siden 2015 i Oslo-området og Midt-Norge (Trøndelag og Nordmøre). Fra og med januar 2023, blir styrenettverksgruppene i regi av Styreforeningen.

Meld din interesse for deltakelse i en styrenettverksgruppe allerede nå

Du kan allerede nå melde din uforpliktende interesse for å få informasjon og tilbud om deltakelse i en av nåværende eller nye styrenettverksgrupper. Dette kan du gjøre ved å gå inn på Styrenettverksgrupper i kurskalenderen vår.

Etter å ha meldt din interesse vil du raskt få en tilbakemelding om muligheten for å få tilbud om deltakelse, og da eventuelt til hvilke betingelser.

NETTKURS:

• 3 timer «live» nettkurs med kursholder (Teams eller Zoom)
  • Link til Dropbox eller OneDrive-mappe med relevant kursmateriell.

• 1 time valgfritt gratis medlemskurs fra kursutvalget(Link til medlemskursene)
  • Kursbevis

DAGSKURS

• 5-6 timer kurs med kursholder på hotell/egnet møtelokale. (avhengig av kurstype)
  • Link til Dropbox eller OneDrive-mappe med relevant kursmateriell.
  • Mappen inneholder kursmateriell, aktuelle artikler, sjekklister, dokumentmaler med mer. Dette er materiell som brukes under kurset, i tillegg til en del faglig stoff du kan arbeide med, og lese deg opp på når det passer best for deg. Tilleggsmateriellet danner grunnlaget for utvidet, og frivillig selvstudium. (anslått tid: 2 timer selvstudium) Du trenger ikke å sette deg inn i kursmateriellet før kursstart, med mindre annet er beskrevet i selve kursbeskrivelsen.
  • Lunsj, kaffe og te
  • 1 time valgfritt gratis medlemskurs fra kursutvalget(Link til medlemskursene)
  • Kursbevis

MEDLEMSKURS

• 1 time «live» nettkurs med kursholder på Teams eller Zoom. (45 min kurs og 15 min for eventuelle spørsmål)
  • Det inngår ikke kursmateriell, eller øvrige hjelpemidler til våre GRATIS medlemskurs, men underveis i kurset viser vi til artikler, hjelpemidler, dokumentmaler mm. på medlemsportalen, slik at du kan benytte deg av dette i ettertid.
  • Det inngår ikke kursbevis til våre medlemskurs.

Kursdetaljer

Ordinær pris: 0 kr

Medlemspris: 0 kr

Faktura