Ingvild Myhre

«Vi hjelper deg med å gjøre ditt styre verdiskapende».

Ingvild Myhre er utdannet sivilingeniør fra NTNU i Trondheim. Hun har erfaring fra ledende stillinger innen virksomheter relatert til IKT, energi og forskning. Blant annet som adm.dir i Alcatel Telecom Norge, Telenor Mobil Norge og Network Norway.

De siste årene har hun vært partner og rådgiver i rådgivningsselskapet iStyrelsen AS, som fra august 2022 er videreført i kompetanse og ressurssenteret Styresenteret AS. Som en del av sin rolle i Styresenteret AS er Ingvild også styrekonsulent og kursholder for Styreforeningen.no.

Ingvild har lang erfaring som styreleder/styremedlem i store og mindre selskaper, samt i forskning- og utdanningsinstitusjoner. Her kan nevnes styreleder i Norges Forskningsråd, Teknologirådet, NTNU/TTO og IME, UiT/IVT, Simula R L AS, Teknisk Museum og Luftfartsmuseet. Hun har også styreefaring fra UIB, Forsvarets Forskningsinstitutt, Norsk Hydro Folketrygdefondet, Sparebank 1 NN, Eidsiva bredbånds og Enivest.

Ingvild har de senere årene vært engasjert innen opplæring og rådgiving relatert til god eierstyring og selskapsledelse og ikke minst utfordringer relatert til innovasjon.

Kompetanseområder er bla eierstyring, selskapsledelse, forretningsutvikling, rådgiving relatert til styrearbeid/styresammensetning.

Knytt gjerne kontakt med Ingvild på hennes LinkedIn profil.