100 % fokus på det du vil lære

Én-til-én kurs for deg med din egen kursholder fra Styreforeningen er utgangspunktet for en «individuell kursdag». Dette er et unikt tilbud til deg som er – eller ved bestilling blir – medlem av Styreforeningen.

Skreddersydd kursdag for deg

En individuell kursdag arrangeres med din egen dedikerte og erfarne kursholder/konsulent. Mange sitter med spørsmål og utfordringer i egen bedrift eller situasjon, som det kan være vanskelig å få avklart på et åpent kurs med deltakere fra flere bedrifter. Ved bestilling av individuell kursdag vil kursholder kontakte deg i forkant for å avklare spesielle ønsker og behov, og for å samstemme kursdagen best mulig sammen med deg.

Kursdagen kombinerer:

a) «én-til-én» gjennomgang av valgt kursemne med
b) muligheten til å stille spørsmål og ta opp utfordringer du “føler på kroppen”.

Pris for medlemmer

Kurspris for «Individuell kursdag» er 7 990,- eks. mva.

Pris for ny kunde

For ny kunde/ikke medlem forutsettes det at medlemskap tegnes samtidig. Kurspris er 9 990,- eks. mva og inkluderer 10 måneder medlemskap.

Kontakt oss

Ta kontakt med oss for å bestille eller for mer informasjon om individuell kursdag.

Faste kursdager

Alle våre kurstilbud – som du til enhver tid finner på våre nettsider – kan leveres som individuell kursdag.

Noen kurstyper leveres kun som individuell kursdag. Disse er merket med:  (ind.kurs*) avslutningsvis i selve kursnavnet.

Individuell kursdag leveres i våre lokaler på avtalt dato tid. Dersom den individuelle kursdagen ønskes avholdt annet sted, alternativt hos deg som kunde, kan dette arrangeres etter nærmere avtale. Kostnader til eventuelt kurssted/lunsj mm kommer da i tillegg til kursprisen. Eventuelle reise- og oppholdskostnader kan eventuelt også komme i tillegg til kursprisen.

Utvidelse til bedriftsinternt kurs

Skjema for påmelding