Close this search box.

Lær deg å bruke næringslivets viktigste plattform: LinkedIn! – Nettkurs (live)

Lær hvordan vi på best mulig måte bruker plattformen LinkedIn til å bygge, få maks spredning og nå ut til de rette folkene.

Type kurs:
Nettkurs (live)

Varighet:

Kategori:
Forretnings- og organisasjonsutvikling

SAMLINGER:

Halvdagskurs: Lær deg å bruke næringslivets viktigste plattform: LinkedIn!

LinkedIn er helt avgjørende å bruke riktig om du skal bygge omdømme, salg og rekruttering i årene som kommer. Likevel bruker de fleste norske bedrifter plattformen feil, ifølge LinkedIn-ekspert Fredrik Fornes.

Han holder et foredrag, hvor vi vil få masse øyenåpnende, konkrete fakta rundt hvordan vi på best mulig måte bruker plattformen til å bygge få maks spredning og nå ut til de rette folkene.

Først får vi et foredrag med info om:

• Hvordan den mystiske LinkedIn-algoritmen fungerer. Bør du like eller dele?
  • Forskjellen på personlig profil og bedriftsprofil.
  • LinkedIn-tabbene alle gjør (du også!).
  • Hvordan du skriver et godt LinkedIn-innlegg

Deretter går vi praktisk til verks, og Fredrik viser oss hvordan du kan pusse opp DIN LinkedIn-profil. Ta derfor med deg oppladet PC – så vil du gå derfra med en profil som ser mye bedre ut enn den du kom med!

Bio:

Fredrik Fornes er markedsfører, foredragsholder og forfatter. Han har blant annet skrevet flere engasjerte innlegg om arbeidsliv, karriere og aldersdiskriminering til sine 40 000 følgere på LinkedIn. Fredrik er rangert som den fjerde mest innflytelsesrike stemmen på norsk LinkedIn, bak Nicolai Tangen, Anders Opedal og Petter Stordalen. I august debuterer han med boken «Ingen bryr seg om karrieren din – før du selv gjør det».

NETTKURS:

• 3 timer «live» nettkurs med kursholder (Teams eller Zoom)
  • Link til Dropbox eller OneDrive-mappe med relevant kursmateriell.

• 1 time valgfritt gratis medlemskurs fra kursutvalget(Link til medlemskursene)
  • Kursbevis

DAGSKURS

• 5-6 timer kurs med kursholder på hotell/egnet møtelokale. (avhengig av kurstype)
  • Link til Dropbox eller OneDrive-mappe med relevant kursmateriell.
  • Mappen inneholder kursmateriell, aktuelle artikler, sjekklister, dokumentmaler med mer. Dette er materiell som brukes under kurset, i tillegg til en del faglig stoff du kan arbeide med, og lese deg opp på når det passer best for deg. Tilleggsmateriellet danner grunnlaget for utvidet, og frivillig selvstudium. (anslått tid: 2 timer selvstudium) Du trenger ikke å sette deg inn i kursmateriellet før kursstart, med mindre annet er beskrevet i selve kursbeskrivelsen.
  • Lunsj, kaffe og te
  • 1 time valgfritt gratis medlemskurs fra kursutvalget(Link til medlemskursene)
  • Kursbevis

MEDLEMSKURS

• 1 time «live» nettkurs med kursholder på Teams eller Zoom. (45 min kurs og 15 min for eventuelle spørsmål)
  • Det inngår ikke kursmateriell, eller øvrige hjelpemidler til våre GRATIS medlemskurs, men underveis i kurset viser vi til artikler, hjelpemidler, dokumentmaler mm. på medlemsportalen, slik at du kan benytte deg av dette i ettertid.
  • Det inngår ikke kursbevis til våre medlemskurs.

Kursdetaljer

Ordinær pris: 6450 kr + mva.

Medlemspris: 5450 kr + mva.

Faktura

Datoer:

Startdato: Sluttdato Frist Sted Tidspunkt Instruktør Ledige plasser
12.09.24 12.09.24 10.09.24 LIVE-WEB 09:00 - 12:00 Fredrik Fornes Ledige plasser MELD DEG PÅ
17.10.24 17.10.24 15.10.24 LIVE-WEB 09:00 - 12:00 Fredrik Fornes Ledige plasser MELD DEG PÅ
02.12.24 02.12.24 30.11.24 LIVE-WEB 09:00 - 12:00 Fredrik Fornes Ledige plasser MELD DEG PÅ

Andre kurs:

Øvre Slottsgate 17,