BoardLog – digitalt komplett styrearbeid inkl. program – Nettkurs (live)

BoardLog strukturerer hele styrebehandlingsprosessen og leder styret gjennom de formelle prosesser som er bygget opp omkring aksjelov/annen selskapslovgivningskrav og forventninger.

BoardLog brukerlisens for styreadministrasjon for virksomheten med all aktuell funksjonalitet, inkludert 3 timers komprimert kurs med intensiv opplæring i systemet og bruken av dette fremover.

En ideell plattfom for selskaper der styreleder, styremedlem, eiere og/ eller daglige ledere som ser fordelene med og behovet for et strukturert, enkelt og strømlinjeformet system for å gjennomføre alt av styremøter og styrebehandling fra a til å.

• Planlegging av styresaker og styremøter for enkeltstående selskap eller konsern, med årshjul og hjelpemidler.
  • Oppbygging av aktuelle saker med forslagsmuligheter for daglig leder og alle styremedlemmer.
  • Strukturerer hele styrebehandlingsprosessen og leder styret gjennom de formelle prosesser som er bygget opp omkring aksjelov/annen selskapslovgivnings krav og forventninger til styrets behandlinger.
  • Nettbasert system som lagrer alle data trygt og sikkert slik at alt av styremøter, innlagt historikk, underlagsdokumenter, innkallinger, protokoller mm er noen tastetrykk unna.
  • Innkallinger og protokoller for godkjenning og signering, samt evt. purringer, varsles individuelt. Signering av protokoll med BankID.
  • Markedets beste supportsystem og tilgang til mengder av dokumentmaler, faglig rådgivning etc som bruker og medlem av: Styreforeningen.no.

Nettkurs fungerer slik:

Før kurset: Du mottar bekreftelse på kursplass ved bestilling. Før kursstart mottar du e-post med link til nettkurset som vil foregå i Teams, og til din Dropbox-mappe. I mappen er det kursmateriell, oppgaver, aktuelle artikler og linker, sjekklister, dokumentmaler med mer. Dette er materiell som brukes under kurset i tillegg til en del faglig stoff du kan arbeide med, og lese deg opp på når det passer best for deg.

Kursdagen: Logg deg på nettkurset ved å benytte mottatt link. Kursholder gjennomgår kursmateriell, foiler og annet aktuelt materiell. Det er lagt opp til interaktivitet og spørsmål fra deltakere underveis. Det er normalt plass til maks 9 deltakere for å gi rom for dialog og samspill gjennom kurset.

Etter nettkurset: Bilder av Whiteboard-gjennomganger, eventuelle fasiter til oppgaver (avhengig av kurstype), samt andre hjelpemidler som har blitt brukt gjennom kurset, lastes opp i Dropbox-mappen. Du kan kontakte vår supportavdeling for eventuelle spørsmål eller for å ta opp forhold som du kanskje fant vanskelig å ta opp under selve kursgjennomgangen, etter kurset.