Autorisasjonsprogrammet – 2 nettkursdager

To intensive ukedager

To intensive og utviklende nettkursdager der du får en grundig opplæring i styrearbeid. For optimal læring har vi satt sammen varierte forelesninger kombinert med oppgaver og individuelle utfordringer.

• Intensiv, konkret og praktisk læring – svært mye for pengene!
  • Bli autorisert styremedlem i løpet av to kompakte ukedager
  • Kombiner kompetanseheving og nettverksbygging
  • Komprimert utdrag av flere av våre viktigste kurs

Dette er vårt komplette Autorisasjonsprogram for styremedlemmer levert over to krevende og lærerike ukedager – nå som nettkurs. Det er et ideelt kursprogram for egenutvikling, refleksjon, aha-opplevelser og bevisstgjøring for deg som er – eller ønsker å jobbe som – styremedlem. Gjeldene lover og regler for styrearbeid er for mange forbausende like – uansett hvor du måtte ha ditt styreverv.

Vi har hatt deltakere fra de fleste store selskaper i Norge, og fra en rekke ulike bransjer, SMB-bedrifter, gründere, idelle lag og institusjoner.

Bli autorisert styremedlem på to dager

• To svært intensive, lange og konsentrerte arbeidsdager.
  • Forelesninger, gruppeoppgaver, cases, individuelle utfordringer, diskusjoner og quiz brukes for å få maksimal læringseffekt.
  • Delta sammen med andre i nettkurs grupper («live» m/kursholder) med styrearbeid som fellesnevner, for å diskutere og arbeide sammen.

Påmeldingen for Autorisasjonsprogrammet inkluderer én måneds medlemskap i styreforeningen.no.

Du får tilgang til blant annet support, assistanse, dokumentmalarkivet og faglige artikler. Om ønskelig, inkluderer det også registrering av din CV i vår rekrutteringsportal: styrerekruttering.no.

Det er obligatorisk deltakelse på hele programmet.

Vi kan også levere «Autorisasjonsprogrammet for styremedlemmer» bedriftsinternt. Flere konsern og virksomheter har i de senere år valgt dette. Kontakt oss på post@styreforeningen.no for priser og tilbud.

Dag 1

Dag 2

Autorisasjonsbevis lastes opp til den enkelte etter avslutning av Autorisasjonsprogrammet.

Nettkurs fungerer slik:

Før kurset: Du mottar bekreftelse på kursplass ved bestilling. Før kursstart mottar du e-post med link til nettkurset som vil foregå i Teams, og til din Dropbox-mappe. I mappen er det kursmateriell, oppgaver, aktuelle artikler og linker, sjekklister, dokumentmaler med mer. Dette er materiell som brukes under kurset i tillegg til en del faglig stoff du kan arbeide med, og lese deg opp på når det passer best for deg.

Kursdagen: Logg deg på nettkurset ved å benytte mottatt link. Kursholder gjennomgår kursmateriell, foiler og annet aktuelt materiell. Det er lagt opp til interaktivitet og spørsmål fra deltakere underveis. Det er normalt plass til maks 9 deltakere for å gi rom for dialog og samspill gjennom kurset.

Etter nettkurset: Bilder av Whiteboard-gjennomganger, eventuelle fasiter til oppgaver (avhengig av kurstype), samt andre hjelpemidler som har blitt brukt gjennom kurset, lastes opp i Dropbox-mappen. Du kan kontakte vår supportavdeling for eventuelle spørsmål eller for å ta opp forhold som du kanskje fant vanskelig å ta opp under selve kursgjennomgangen, etter kurset.