Autorisasjonsprogrammet 2-dagersprogram

To intensive ukedager

To intensive og utviklende dager hvor du får en grundig opplæring i styrearbeid. For optimal læring har vi satt sammen varierte forelesninger, kombinert med oppgaver og individuelle utfordringer.

Bli autorisert styremedlem!

• Intensiv, konkret og praktisk læring – svært mye for pengene!
  • Bli autorisert styremedlem i løpet av to kompakte ukedager
  • Kombiner kompetanseheving og nettverksbygging
  • Komprimert utdrag av flere av våre viktigste kurs

Dette er vårt komplette Autorisasjonsprogram for styremedlemmer levert over to krevende og lærerike ukedager. Det er et ideelt kursprogram for egenutvikling, refleksjon, aha-opplevelser og bevisstgjøring for deg som er – eller ønsker å jobbe som – styremedlem. Gjeldene lover og regler for styrearbeid er for mange forbausende like – uansett hvor du måtte ha ditt styreverv.

Vi har hatt deltakere fra de fleste store selskaper i Norge, og fra en rekke ulike bransjer, SMB-bedrifter, gründere, idelle lag og institusjoner.

Bli autorisert styremedlem på to dager

• To svært intensive, lange og konsentrerte arbeidsdager.
  • Forelesninger, gruppeoppgaver, cases, individuelle utfordringer, diskusjoner og quiz brukes for å få maksimal læringseffekt.
  • Delta sammen med opptil 20 andre, som med styrearbeid som fellesnevner, for å diskutere og arbeide sammen.

Påmeldingen for Autorisasjonsprogrammet inkluderer én måneds medlemskap i styreforeningen.no. Du får tilgang til blant annet support, assistanse, dokumentmalarkivet og faglige artikler. Om ønskelig, inkluderer det også registrering av din CV i vår rekrutteringsportal: styrerekruttering.no.

Det er obligatorisk deltakelse på hele programmet, inkludert oppgaver og middag på kvelden.

Vi kan også levere «Autorisasjonsprogrammet for styremedlemmer» bedriftsinternt. Flere konsern og virksomheter har i de senere år valgt dette. Kontakt oss på post@styreforeningen.no for priser og tilbud.

Dag 1:

Dag 2:

• Kl 07.00: Frokost
  • Kl 08.00 – 12.00: Kurs (kun et av de to alternativene):
  • Kl 12.00: Lunsj
  • Kl 13.00 – 16.00: Autorisasjonsdelen
    • Autorisasjonstest med 40 spørsmål og Autorisasjonsgjennomgang
    • Oppsummering og Autorisasjonsbevis
  • Kl 16.00: Avslutning

Force majeure

I en situasjon der myndighetene – pga. koronaviruset eller andre forhold – ikke tillater eller ikke anbefaler gruppesamlinger av en størrelse, eller på en slik måte, som opprinnelig er tiltenkt for dette konseptet, vil vi levere dette modulbasert med et tilsvarende faglig innhold. Moduler som inngår i programmets helhetskonsept vil da så langt mulig legges på opprinnelige kursdatoer for de påtenke «åpne kurs», men vil kunne legges til andre alternative tidspunkt dersom dette på grunn av gruppestørrelse eller annet blir påkrevd. Alternativt vil du valgfritt kunne delta på senere oppsatte datoer for program med opprinnelig tiltenkt fysisk oppmøte – så snart det er tillatt eller anbefales igjen fra myndighetens side. Du vil med andre ord uansett få alternativer for leveranse med tilsvarende faglig innhold fra vår side og risikerer derav ikke å tape kursavgift som er innbetalt, eller tape kursavgift som du har mottatt faktura på grunnet bestilling på konkrete datoer som måtte utgå. Vi garanterer deg å levere deg ditt bestilte kursprogram på den til enhver tid best gjennomførbare måte!