Autorisasjonsprogrammet 2-dagersprogram

To intensive ukedager

To intensive og utviklende dager hvor du får en grundig opplæring i styrearbeid. For optimal læring har vi satt sammen varierte forelesninger, kombinert med oppgaver og individuelle utfordringer.

Ulike steder, se kursplan – klikk her
Kursmateriell, fullpensjon, hotellrom mm inkludert
Ikke medlemspris
21 900,-
Faktura

Bli autorisert styremedlem!

• Intensiv, konkret og praktisk læring – svært mye for pengene!
  • Bli «Autorisert styremedlem» i løpet av 2 kompakte ukedager
  • Kombiner kompetanseheving og nettverksbygging
  • Komprimert utdrag av flere av våre viktigste kurs

Dette er vårt komplette autorisasjonsprogram for styremedlemmer, med avsluttende autorisasjonstest og «Autorisasjonsbevis», levert over to krevende og lærerike ukedager.

Prisen inkluderer 3 måneders medlemskap i styreforeningen.no fra kursdato med support, assistanse, dokumentmalarkiver, faglige artikler mm. Om ønskelig, inkluderer det også registrering av din CV i vår nye styrekrutteringsportal styrerekruttering.no.

Over 1500 har totalt deltatt i Autorisasjonsprogrammet de siste år, og over 55 000 har deltatt på våre ulike kurs siden etableringen i 1997. Vi er stolte over alle de overveldende positive tilbakemeldingene og evalueringene vi har mottatt gjennom 22 år.

Forbered deg på to svært intensive, lange og konsentrerte «arbeidsdager», der forelesninger, gruppeoppgaver, cases, individuelle utfordringer, diskusjoner og quiz brukes for å få maksimal læringseffekt. Du vil møte opptil 20 andre, som med styrearbeid som fellesnevner, vil diskutere og arbeide sammen om emner relatert til styrearbeid.

Det er obligatorisk deltakelse på hele programmet, inkludert oppgaver og middager på kvelden.

Dette er en ideell samling for egenutvikling, refleksjon, a-ha opplevelser og bevisstgjøring for deg som styremedlem i: aksjeselskap, ASA, stiftelse, organisasjon, DA, ANS, forening eller annet. Vi har hatt deltakere fra de fleste store selskaper i Norge og fra en rekke ulike bransjer, SMB-bedrifter, gründere, idelle lag og institusjoner.

Gjeldene lover og regler for styrearbeid er for mange «forbausende like» – uansett hvor du måtte ha ditt styreverv!

Vi kan også levere «Autorisasjonsprogrammet for styremedlemmer» bedriftsinternt. Flere konsern og virksomheter har i de senere år valgt dette! Kontakt oss for priser og tilbud.

Dag 1:

Dag 2:

• Kl 07.00: Frokost
  • Kl 08.00 – 12.00: Kurs
    • Regnskapsforståelse og Regnskapsanalyse for styret
    • Case og gruppeoppgave
  • Kl 12.00: Lunsj
  • Kl 13.00 – 16.00: Autorisasjonsdelen
    • Autorisasjonstest med 40 spørsmål og Autorisasjonsgjennomgang
    • Oppsummering og Autorisasjonsbevis
  • Kl 16.00: Avslutning

NB! VEDRØRENDE FORCE MAJEURE / SPESIELLE SITUASJONER UTENFOR VÅR KONTROLL / TRYGGHET FOR DEG: I eventuelle perioder / situasjon der myndighetene pga coronaviruset eller andre forhold ikke tillater eller ikke anbefaler gruppesamlinger av en størrelse, eller på en slik måte, som det er beskrevet ovenfor eller opprinnelig tiltenkt for dette konseptet, vil vi levere dette modulbasert med et tilsvarende faglig innhold. Moduler som inngår i programmets helhetskonsept vil da så langt mulig legges på opprinnelige kursdatoer for de påtenke «åpne kurs», men vil kunne legges til andre alternative tidspunkt dersom dette på grunn av gruppestørrelse eller annet blir påkrevd. Alternativt vil du valgfritt kunne delta på senere oppsatte datoer for program med opprinnelig tiltenkt fysisk oppmøte – så snart det er tillatt eller anbefales igjen fra myndighetens side. Du vil med andre ord uansett få alternativer for leveranse med tilsvarende faglig innhold fra vår side og risikerer derav ikke å tape kursavgift som er innbetalt, eller tape kursavgift som du har mottatt faktura på grunnet bestilling på konkrete datoer som måtte utgå. Vi garanterer deg å levere deg ditt bestilte kursprogram på den til enhver tid best gjennomførbare måte!