Autorisasjonsdagen i modulbasert autorisasjonsprogram – nettkurs

Intern dag som kun er mulig å melde seg på for deg som allerede deltar i Autorisasjonsprogrammet for styremedlemmer.

NB! Kun mulig å melde seg på for deg som deltar i autorisasjonsprogrammet

Intern 3 timers dag for deltakere i Autorisasjonsprogrammet – Modul nettkurs. Autorisasjonsdagen er bygget opp omkring 35 spørsmål med emner innen styrearbeid og selskapsforståelse. Oppgaven gjennomføres enkeltvis og innledningsvis i kurset.

Kursdagen gjennomgår alle spørsmålene og gir utfyllende kommentarer og innspill knyttet til de sentrale spørsmålene + ca 65 avklaringer til gjennom dagen.

I forbindelse med forståelsen av enkelte av spørsmålsområdene benyttes gruppearbeid og rollespill.

Det inngår omfattende kursdokumentasjon i forbindelse med kurset.

Nettkurs fungerer slik:

Før kurset: Du mottar bekreftelse på kursplass ved bestilling. Før kursstart mottar du e-post med link til nettkurset som vil foregå i Teams, og til din Dropbox-mappe. I mappen er det kursmateriell, oppgaver, aktuelle artikler og linker, sjekklister, dokumentmaler med mer. Dette er materiell som brukes under kurset i tillegg til en del faglig stoff du kan arbeide med, og lese deg opp på når det passer best for deg.

Kursdagen: Logg deg på nettkurset ved å benytte mottatt link. Kursholder gjennomgår kursmateriell, foiler og annet aktuelt materiell. Det er lagt opp til interaktivitet og spørsmål fra deltakere underveis. Det er normalt plass til maks 9 deltakere for å gi rom for dialog og samspill gjennom kurset.

Etter nettkurset: Bilder av Whiteboard-gjennomganger, eventuelle fasiter til oppgaver (avhengig av kurstype), samt andre hjelpemidler som har blitt brukt gjennom kurset, lastes opp i Dropbox-mappen. Du kan kontakte vår supportavdeling for eventuelle spørsmål eller for å ta opp forhold som du kanskje fant vanskelig å ta opp under selve kursgjennomgangen, etter kurset.